Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Joep op het strand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Escamp

BerichtOnderwerp: Joep op het strand   14/5/2011, 14:40

http://www.flickr.com/photos/57779361@N05/5593703656/sizes/l/in/photostream/

Het grootste gedeelte gaat goed, maar ik zie nergens waar ik iets tussen moet plakken.....wat dat betreft ben ik een computer analfabeet!!!
Kan het echt niet gemakkelijker, bijv door bladeren, openen en ok????
Dat lukt me nog net.

Ik hoop wel dat jullie de foto van Joep kunnen zien als je hem aanklikt, want dan kom je wel op flickr.
Ik ga er nog eentje proberen.....

Maar wat een genot om Joep zo te zien rennen op het strand.....

Groetjes Cynthia Smile
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   14/5/2011, 17:35

Hoi Cynthia,

Ik geloof dat je je foto's beveiligd hebt tegen delen en daarom zie je geen bbcode op flickr (ik in ieder geval niet - dat kan anders zijn voor jouzelf omdat het jouw account is), dus ik heb het nu even anders gedaan.

In ieder geval moet je als je de url hebt op het 'plaatje invoegen' icoontje klikken (zesde van achteren)
Als het niet lukt, plaats dan gewoon de link, dan doe ik het zolang voor je Smile

Joep ziet er fantastisch uit! Heerlijk zo vliegen over het strand.
Echt een gelukkig hondje!

Edit: nog een paar. Ik ben maar zo vrij deze ook toe te voegen Wink

Grote versie op Flickr
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   14/5/2011, 20:30

Dat ziet er leuk uit! Kijk die Joep eens lekker rennen over een bijna leeg strand! Very Happy
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
Escamp

BerichtOnderwerp: Joep   15/5/2011, 14:12

Ja, geweldig he!!!! Hij vind het heerlijk op het strand maar ook in het bos is hij volledig in zijn element, en daarna heerlijk slapen of bij ons liggen.
Het is echt een fantastische hond en een volwaardige opvolger voor Bobbie. Daar zijn we echt heel blij mee.....
Terug naar boven Go down
Sonja

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   15/5/2011, 17:53

Lekker rennen op het strand en dan slapen of knuffelen bij de baasjes. Veel hondjes zouden hiervoor tekenen.
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Foto's   16/5/2011, 14:30

Hoi,

Bij Flickr zag ik gewoon public staan, dus ik ga het weer proberen, en anders mogen jullie ze er op zetten voor mij.......

Hier dan weer wat leuke foto's van Joep, ik voeg er ook 1 bij van zijn voorganger, Bobbie, de draadhaar foxterrier......mijn vorige maatje

Dat verdient hij, om er met zijn stoere snuit op te staan.....

Groetjes Cynthia
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   16/5/2011, 14:47

Ik hoop dat ik ze allemaal heb Wink

Wat een schat ook, die Bobbie. Zijn foto is van harte welkom.

En even een vraagje: Joep ziet er heel roodachtig uit tussen zijn benen. Komt dat door het scheren?
En wat ben je eigenlijk van plan met zijn vacht? Ga je hem in de toekomst trimmen?
Mijn ervaring is dat ze na een castratie veel moeilijker te trimmen zijn, maar Marijke Scholten vertelde mij ooit dat het alleen de eerste keer erg moeilijk is, maar dat als je er eenmaal de zachte slechte vacht weer uit hebt, hij weer gewoon trimbaar is.
Heeft Margot daar nog iets over gezegd of tips gegeven?

Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Joep,   19/5/2011, 20:51

Zijn buikje ziet er normaal van kleur uit, het rode wat je ziet lijkt meer een beetje op zijn haren, een beetje vosseachtige kleur. Hij is dinsdag voor de napluk geweest bij de trimster, en het ziet er al weer een stuk beter uit. we hebben dan ook wel de hoop dat het weer goed gaat komen met zijn vacht. Ze was erg boos dat hij geschoren was.....ze is erg begaan met Joep en is gek op hem omdat hij zo braaf is.

Het kreunen/jammeren wat hij doet is als hij moet plassen/poepen, of als hij gewoon naar buiten wil, of als hij een stukje brood wil, maar soms ook zonder dat we het precies weten.....

Groetjes Cynthia
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   20/5/2011, 06:14

Haha, Joep is dus echt gewoon een kletskous!

En ik had van Margot al begrepen dat ze boos was dat hij geschoren was. Ze maakt er dus weer een nette trimvacht van Smile
Fijn dat Joep zo lief en braaf is - een lief karakter is het allerbelangrijkste Wink
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   20/5/2011, 19:40

Leuke foto's weer! Joep ziet er goed uit hoor, ondanks de scheervacht. Wink Het belangrijkste is natuurlijk dat hij een lief en braaf hondje is.

(En Bobbie zag er ook leuk uit. Leuk hoor, een draadhaar Fox. Die wilde ik in het verleden ook hebben, voordat ik de Lakeland terrier leerde kennen. Maar Foxen hebben nog steeds een warm plekje in mijn hart.)
Terug naar boven Go down
Sonja

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   21/5/2011, 16:21

Bobbie en Joep zien er leuk uit. Met een langere vacht vind ik ze toch ook erg mooi.
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   20/6/2011, 22:09

Volgens mij is Joep het broertje van onze Simon, 30 mei 2010 geboren te enschede.
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Broertje   21/6/2011, 00:36

Hoi,

Het lijkt er inderdaad op dat jullie Simon het broertje is van onze Joep. Joep is ook geboren op 30 mei 2010 in Enschede, bij Margot.
Dat is dus heel erg leuk! Gaan jullie ook naar de familiedag van de Lakeland Terrier Club? Is de 3e zondag in oktober. Het lijkt me heel leuk om Simon en Joep een keer samen te zien......
En een vraagje: hebben jullie nog foto's van het nestje, en de ouders van onze honden?? Want doordat wij Joep pas met 8 maanden hebben gekregen hebben we bijna niks van hoe ze als pup waren.
En hoe is Simon van karakter?? Een uitslaper, temperamentvol etc..
We zijn net terug van vakantie, uiteraard is Joep meegeweest. Het autorijden (1450 kilometer) ging prima en ook op de campings ging het wel goed. We hadden ontzettend veel aanspraak met Joep.
Foto's volgen uiteraard nog......

Groetjes Cynthia
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   21/6/2011, 18:08

Dat is nog eens leuk, om zo een nestbroertje op het spoor te komen. Super. top
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   21/6/2011, 22:00

Escamp schreef:
Hoi,

Het lijkt er inderdaad op dat jullie Simon het broertje is van onze Joep. Joep is ook geboren op 30 mei 2010 in Enschede, bij Margot.
Dat is dus heel erg leuk! Gaan jullie ook naar de familiedag van de Lakeland Terrier Club? Is de 3e zondag in oktober. Het lijkt me heel leuk om Simon en Joep een keer samen te zien......
En een vraagje: hebben jullie nog foto's van het nestje, en de ouders van onze honden?? Want doordat wij Joep pas met 8 maanden hebben gekregen hebben we bijna niks van hoe ze als pup waren.
En hoe is Simon van karakter?? Een uitslaper, temperamentvol etc..
We zijn net terug van vakantie, uiteraard is Joep meegeweest. Het autorijden (1450 kilometer) ging prima en ook op de campings ging het wel goed. We hadden ontzettend veel aanspraak met Joep.
Foto's volgen uiteraard nog......

Groetjes Cynthia

Simon (stamboomnaam = Joep) is aanhankelijk, lief en een echte dondersteen. Kan erg goed overweg met kinderen, maar minder goed met onze kat. Huishoudtaken zoals stofzuigen, vuilniszak verwisselen, dweilen enz.. is niet te doen met Simon. Hij blaft dan heeel hard en bijt in stofzuigermond/dweil/zak.

Simon is dol op het strand, maar van de zee moet ie nog niets van hebben, het is nog geen zwemmer. Maar sproeien met de tuinslang vindt ie weer wel geweldig.

Autorijden is inderdaad geen probleem, achterop de fiets vindt ie geweldig, ook naast de fiets meelopen (klein stukje geprobeerd) gaat goed, vindt ie ook leuk, uitslapen lukt ook prima met Simon.

Vorig jaar hebben ook de wandeling meegedaan, dit jaar staat ook op de planning. Foto's? ik had ze wel gemaakt, de kwaliteit was niet best (was daar donker en de lakies zwart) moet even zoeken of ik ze nog heb.

Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   21/6/2011, 22:04

*joy* schreef:
Dat is nog eens leuk, om zo een nestbroertje op het spoor te komen. Super. top

Ja echt super Very Happy , fokker is ruim 200 kilometer rijden en 2 broertjes wonen +/- 25 kilometer van elkaar af.
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   22/6/2011, 02:31

Hoi,

Wat grappig dat Simon zijn stamboomnaam Joep is...... De stamboomnaam van Joep is Jake.

Joep vind het strand op zich wel leuk, maar de zee en de golven vind hij helemaal niks. Hij kan wel zwemmen, want in frankrijk zijn we samen de middelandse zee in geweest, het water vond hij niks maar dat hij lekker afgekoeld was daarna vond hij heerlijk! En op het strand daar lag hij rustig onder de parasol alles te bekijken......alleen als wij de zee ingingen begon hij te blaffen, want dat was maar niks.......

Het stofzuigen bij ons gaat ook niet even gemakkelijk, hij vind het erg leuk om zijn snuit in de stofzuigerslang te duwen, wat natuurlijk niet wenselijk is voor hem. Verder heeft hij af en toe een neiging om een sprintje te trekken door het hele huis, van beneden naar boven en weer naar beneden, grappig om te zien.
Hij weet inmiddels ook dat wij lekker eten, en gaat dan soms jammeren zodat we hem niet vergeten.

Hij kan ook heel goed even alleen thuis blijven, gaat dan in zijn mandje onder de trap liggen slapen. Als we de deur uitgaan moeten we wel snoepjes naar binnen gooien, en dan gaat het goed. Zo niet, dan word hij boos dat we weggaan. Hij vind het sowieso niet prettig als er mensen weggaan.

Aanhankelijk is hij ook wel, maar alleen als hij het wil. En hij is gek op andere mensen, en met andere honden gaat het ook prima.Soms ligt hij heerlijk bij me te slapen.
Het enige wat we merkten op de camping is dat hij een bepaald type man niet kan uitstaan, dan gaat hij grommen en blaffen.

Wij vinden het heel leuk dat we een nestbroertje van Joep nu gezien hebben, en wij komen ook zeker naar de wandeling van de nederlandse lakeland terriër club.

Groetjes Cynthia
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Joep op het strand   

Terug naar boven Go down

Joep op het strand
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Geplaatst !!! Joep... wat een jonge bink / Dierentehuis Den Bosch
» Bangka, tin, een 'Puistenkop' met prachtig strand...
» Indonesische kerk verdedigt strand en natuur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Lakeland foto's & video's-
Ga naar: