Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Herplaatsers vaak op facebookpagina van de Nederlandse Lakeland Terrier Club!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Escamp

BerichtOnderwerp: Herplaatsers vaak op facebookpagina van de Nederlandse Lakeland Terrier Club!   13/9/2014, 14:44

Ik moet er nog even inkomen maar samen met Mieke ben ik via de Nederlandse Lakeland Terrier Club het aanspreekpunt voor herplaatsers.
Hopelijk komt het niet al te vaak voor, maar afgelopen zomer hebben we toch al 3 herplaatsers gehad, 2 zijn er in een nieuw thuis geplaatst en voor Lakie Bob zijn we druk bezig. Omdat je via facebook een groter bereik hebt zijn alle 3 de honden op de facebookpagina van de Nederlandse Lakeland Terrier Club aangeboden voor het zoeken van een nieuw thuis.
Dus als je op zoek bent en er staat hier niks, kijk dan ook even op de facebookpagina van de club. Ondertussen ga ik er voor proberen te zorgen dat ik niet vergeet om de herplaatsers ook in dit forum te zetten,

Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Herplaatsers vaak op facebookpagina van de Nederlandse Lakeland Terrier Club!   13/9/2014, 15:28

Escamp schreef:
Ik moet er nog even inkomen maar samen met Mieke ben ik via de Nederlandse Lakeland Terrier Club het aanspreekpunt voor herplaatsers.
Hopelijk komt het niet al te vaak voor, maar afgelopen zomer hebben we toch al 3 herplaatsers gehad, 2 zijn er in een nieuw thuis geplaatst en voor Lakie Bob zijn we druk bezig. Omdat je via facebook een groter bereik hebt zijn alle 3 de honden op de facebookpagina van de Nederlandse Lakeland Terrier Club aangeboden voor het zoeken van een nieuw thuis.
Dus als je op zoek bent en er staat hier niks, kijk dan ook even op de facebookpagina van de club. Ondertussen ga ik er voor proberen te zorgen dat ik niet vergeet om de herplaatsers ook in dit forum te zetten,

Die facebookpagina vind je hier: https://www.facebook.com/pages/Nederlandse-Lakeland-Terrier-Club/455215977866607
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/

Herplaatsers vaak op facebookpagina van de Nederlandse Lakeland Terrier Club!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kinderboeken over de Nederlandse koloniën
» Indonesische rechtspraak nog vol Nederlandse wetten
» Engelse stafford teefje zoekt een warme mand (GEPLAATST )
» Nederlandse in Bali mogelijk griep
» Modeontwerper Edgar Vos overleden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Herplaatsing-
Ga naar: