Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Onze lieve dappere dodo Bracken, dag lieverd....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Escamp

BerichtOnderwerp: Onze lieve dappere dodo Bracken, dag lieverd....   22/7/2014, 18:57

We hebben je niet lang gehad lieve Bracken. Maar ik heb je al wel in mijn hand gehad toen je 11 dagen oud was, niet beseffend toen dat je naar ons toe zou komen. 10 weken heb je heerlijk met je nestbroertjes en zusjes gespeeld, rennend, spelend, kroelend en slapend. Superenthousiast en ondernemend. Een lekker ventje....
Na 10 weken ging je dan eindelijk naar je nieuwe baasjes, kerngezond ging je mee, vol verwachting.
En na 10 dagen stond je weer op de stoep.......met achterpootjes die niet meer wilden.
Wat er in die 10 dage gebeurd is mag Joost weten en zullen we nooit meer achterkomen....
Je bent met mij meegegaan naar het westen, en bent vol liefde en geborgenheid bij ons in de familie opgenomen......
We zijn van arts naar arts geweest, eerst kregen we hoop, maar toen lukte het ook niet meer om je voorpootjes te gebruiken. Alles werkte in principe alleen je kon het niet meer omzetten in lopen. En gisteren, na ons bezoek aan Dorit van kreupeldier.nl en de dierenkliniek in Utrecht hoorden we dat er echt geen hoop meer was. We konden nog wel een MRI laten maken en van alles uit de kast halen aan onderzoeken, maar dat had jou jonge lijfje niet aangekund.
Dus na rijp beraad in de familie hebben we je vanmorgen laten gaan, liggend op mijn boezem ben je in slaap gevallen, je oogjes zakten langzaam dicht, je lag er ontspannen bij, en na het tweede prikje ben je rustig in mijn armen overleden.
Ons opgewekte en vrolijke ventje, gefrustreerd omdat je niet met de jongens kon spelen.
We missen je nu al, het aflikken van mijn gezicht, zowat je hele tong in mijn neusgat......

De diagnose, letsel in de kleine hersenen, Niet Aangeboren Hersenletsel,

Lieve Bracken, rust in vrede......we zullen je NOOIT vergeten.....12 weken mocht je slechts worden.

XXXX
Terug naar boven Go down
Saartje

BerichtOnderwerp: Re: Onze lieve dappere dodo Bracken, dag lieverd....   24/7/2014, 16:06

Zo verdrietig wat Bracken en jullie hebben doorstaan de afgelopen tijd  Sad 
Even geen woorden voor..
Terug naar boven Go down
Lisettecarel

BerichtOnderwerp: Re: Onze lieve dappere dodo Bracken, dag lieverd....   2/8/2014, 18:19

Dag Cynthia,
Wat een akelig verhaal!
Wat knap dat jullie Bracken naar jullie toegehaald hebben.... Fijn dat hij in die laatste week bij jullie mocht zijn.
Terug naar boven Go down
Els

BerichtOnderwerp: Re: Onze lieve dappere dodo Bracken, dag lieverd....   2/8/2014, 22:38

Vreselijk, heel veel sterkte
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Onze lieve dappere dodo Bracken, dag lieverd....   

Terug naar boven Go down

Onze lieve dappere dodo Bracken, dag lieverd....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» zepp ,onze bulterrier white
» 'Moeder zegen onze Jantjes'
» Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?
» Lieve Barik ... naar ander asiel!
» bijna onze mini bull ophalen (Kenzo)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: In Memoriam-
Ga naar: