Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Farmfood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
joep

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   28/12/2013, 10:08

jvanringen schreef:
Ik heb me er maar bij neergelegd, want ik heb gemerkt dat ik het uiteindelijk toch erger vind als ze dagenlang niks eet dan om haar een beetje te "helpen" met eten.  

Ik denk altijd: ze kunnen nog zoveel omgangsregels voor baas en hond bedenken maar je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt en het is toch fijn te lezen dat het nu al een stuk beter gaat dan voorheen.

Lekker een paar dagen weg! Ik zou zeggen geniet ervan!
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   29/12/2013, 17:57

The Burrows schreef:
Voordat ik Nature Diet kende voerde ik ook wel brood met karnemelk, dat helpt ook Wink

Simon is gek op karnemelk alleen zit de keukenvloer daarna altijd onder door zijn snor  What a Face 
Terug naar boven Go down
Sonja

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   29/12/2013, 17:59

Ja hoor, het is soms even zoeken maar uiteindelijk vind je wel wat het beste is. Daar kan een ander niet over oordelen.

Veel plezier in het park!
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   29/12/2013, 18:00

Haha, ik houd altijd van die witte snoetjes Wink

Mijn Glee kreeg altijd de yoghurtpotjes en dergelijke om uit te likken en dan had ze het mooiste witte snoetje ooit  grin 
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
joep

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   12/1/2014, 09:02

@Escamp: Ik weet niet of je inmiddels al begonnen bent maar nu Simon de farmfood met zalmolie krijgt valt het me op dat hij een stuk minder aan het jeuken/krabben is! En hoe is het met Pepper? Helemaal gezond weer?
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   12/1/2014, 20:02

We zijn nu bezig met de farmfood met het laatste restje eukanuba er nog door. Joep krabt nog wel, met name op zijn rug en ook als je zijn rug kamt dan kronkelt hij onder je. Dus ben benieuwd als het strakst alleen maar farmfood is hoe het dan gaat.......
Maar.......ik weet niet of dat bij Simon zo is, maar Joep en Pepper hebben echt OPVALLEND veel energie, ze gaan als dolle tekeer in het park en rennen zich de beentjes uit hun lijfjes.........
En ik krijg geen rust hihi, want zodra ik thuiskom uit mijn werk dan wordt ik min of meer gesommeerd om uit te gaan: RENNEN!!!
Met Pepper gaat het gelukkig weer helemaal goed.
Het wordt trouwens weer eens tijd voor een wandeling. Ergens in februari??
Saar en Pepper zitten nu samen op les, volgende week voor het eerst samen les, ben benieuwd!!
Terug naar boven Go down
Saartje

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   13/1/2014, 15:07

Saar is ook hieper de pieper, na die schijnzwangerschap heeft ze energie voor 10. Naast de fiets rennen, hardlopen en b-a-l-en (wij kunnen t woord bal niet meer zeggen anders zit ze al klaar bij d'r werpstok. lol ) en nog niet moe..

Februari is goed, op een zondagmiddag? Gezellig.
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   13/1/2014, 15:43

lol 
Klinkt als echte doorsnee Lakelandjes  grin grin grin 

Ergens staat in zo'n rasbeschrijvingsboekje over terriers 'niet geschikt voor mensen met een zwak hart'.
Van mij mogen ze daar ook aan toevoegen 'alleen geschikt voor mensen met een zeer actieve instelling'.

dance dance dance dance 
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   13/1/2014, 16:48

Saartje schreef:
(wij kunnen t woord bal niet meer zeggen anders zit ze al klaar bij d'r werpstok. lol )

Wij zeggen tegen elkaar ook vaak b-a-l in losse letters anders spitst Simon gelijk zijn oren!

Een zondag in februari is goed. Baasje werkt nu af en toe op zondag maar sowieso kan het vrouwtje dan wel en anders zijn we met zijn 2.

Wat voor les volgen jullie? Wel gezellig zo samen!
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   13/1/2014, 17:59

Zodra ik mijn diensten weet schrijf ik ze op en kunnen we een datum prikken.
We zitten op de vervolgcursus elementaire gehoorzaamheid, echter juist nu is Pepper buiten recalcitrant, want als hij weer aan de lijn moet om naar huis te gaan.......dan wil hij niet aan de lijn en maakt er een spelletje van.....
Vanmiddag bij vrienden geweest die een Sint Bernard hebben: ooooooo hij was zo bang. Joep had wel respect maar heeft wel contact gemaakt en was relaxter,
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   19/1/2014, 12:22

Escamp schreef:
Maar.......ik weet niet of dat bij Simon zo is, maar Joep en Pepper hebben echt OPVALLEND veel energie, ze gaan als dolle tekeer in het park en rennen zich de beentjes uit hun lijfjes.........
En ik krijg geen rust hihi, want zodra ik thuiskom uit mijn werk dan wordt ik min of meer gesommeerd om uit te gaan: RENNEN!!!

Ik zit nog eens na te lezen en het eerst wat bij me opkomt zijn lentekriebels! Ik merk het aan de vogels buiten die kwetteren 's ochtends de nieuwe dag tegemoet. Het zo zacht buiten!
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   19/1/2014, 12:40

Wie weet! Ik heb ook echt wel zin in de lente!
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   25/1/2014, 11:35

Simon zit nu aan de glutenvrije farmfood (per ongeluk "verkeerde" zak mee gebracht) maar daarvan zijn zijn drollen een stuk minder stevig en dat vind ik om op te ruimen een stuk minder prettig. Volgende keer dus weer gewone met zalmolie.
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   25/1/2014, 11:38

Haha! Dat is ook belangrijk!
(en yep met een hele roedel hier zelfs behoorlijk belangrijk ...  Wink Wink Wink )
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   22/3/2014, 10:11

Sinds een week of 3 is de glutenvrije farmfood op en zijn wij overgeschakeld op de normale farmfood (met visolie) maar het valt me op dat Simon nu weer veel vaker aan het krabben is. Of het is een samenloop van omstandigheden omdat hij vrij recent geplukt is of het is toch van de gluten. Eerst maar deze 15 kilo opmaken en dan van beide een klein zakje proberen om te kijken of het echt van het voer is. Wordt vervolgd...
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Farmfood   

Terug naar boven Go down

Farmfood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Verzorging en voeding-
Ga naar: