Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ontspanning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Els

BerichtOnderwerp: Ontspanning   19/6/2013, 20:00

Wink

Ze heeft een bananendoos als mand, en ze vind dat heerlijk liggen, andere manden vond ze maar niets, dit is het. yeehaw

Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   19/6/2013, 21:32

roflroflrofl
Ja, zo ken ik haar weer Wink

Al had ik bij zo'n onbeschaamde foto toch op zijn minst een bikini met hawaii patroon verwacht!
(passend bij een bananen-doos grin)

p.s.heb je haar al eens een rauwe winterpeen gegeven? Wordt ze ook heel gelukkig van Wink
En lege toiletrolletjes om mee te spelen.
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
Els

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   19/6/2013, 21:52

Nee geen bikini hahahaha lekker laten luchten, de winterpeen gaan we proberen , maar lege wc rolletjes vind ze niets aan Smile

Wat ze wel heel goed kan is speuren, tsjonge was ze jonger geweest was ik daar zeker meer mee gaan doen, nu doen we het met wandelen, maar ze vind alles wat ik verstop, ook na dagen nog, knapperd is het. razz
Terug naar boven Go down
Saartje

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   20/6/2013, 06:36

oh wat heerlijk! Geen zachte mandjes nee doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg Wink

Saar kan ook zo goed speuren. Dat is zo leuk!!! Dat heeft ze dan vast van haar mamsie.
We waren eens een bal drie dagen kwijt. Na die drie dagen ging haar neus in eens de lucht in, ze vloog naar de bosjes, kwispelde wat en jaaa hoor daar kwam ze vol trots haar bal laten zien!
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   20/6/2013, 07:16

Met mijn eerste Lakelandje Tryfan heb ik nog flink veel speurwerk gedaan - ik werkte immers met mijn herder Plato en dan gaat zo'n klein hondje in een moeite mee Wink
Hij was er echt heel goed in, wellicht nog beter dan Plato! En hij vond het leuk dingen met me samen te doen. "Hebbie een opdracht voor me, baas???"
Hij was ook een ster in het apporteren - apporteerde op commando ook dingen die hij niet gegooid had zien worden. Zo heeft hij wel eens op mijn instructies een bal geapporteerd die voor een jonge jachthond gegooid was, maar die de hond in kwestie vervolgens niet uit het water durfde op te halen!
Tryfan had de bal niet gegooid zien worden én hij kon de bal niet zien (te klein voor - hij keek tegen het riet en de planten aan), maar op mijn commando ging hij onvervaard op zoek.

Omdat ik nu een groep heb, is er de tijd niet meer voor om met één individueel hondje zoveel te trainen. Maar als je het doet, zul je verbaasd staan over hoe goed ze het kunnen én hoe graag ze het doen.
Madam is daar een goed voorbeeld van Wink
Overigens heb ik wel in het begin nog het e.e.a. met haar en Glee getraind (Glee heeft ook zo'n wonderbaarlijke neus - die vindt echt alles), dus wellicht zijn het jeugdherinneringen die je bij haar ophaalt Very Happy

@ Saartje - dat vind ik zo gaaf als dat gebeurt!
Ik ben er wel eens een kwijtgeraakt met de ene hond en een paar dagen later komt een ander hondje ermee op de proppen en dan gaat die staart als een waanzinnige op en neer !!! dance
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
joep

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   20/6/2013, 07:18

Heerlijk hè hoe ongegeneerd een hond kan liggen slapen en als je denkt ze horen me niet dan zie je net weer een oor bewegen.

Ik had Simon laatst meegenomen naar mijn vriendin en haar hond en alle ballen die al weken kwijt waren in huis had Simon binnen no time te voorschijn gehaald! Het zijn echt super speurhonden.
Terug naar boven Go down
Els

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   20/6/2013, 19:49

Met de volgende Lakeland ga ik speuren hoor , het zijn eigenlijk gewoon allround sporthondjes, ik hoorde op de renbaandag dat er ook een Lakie op vrij hoog niveau meedoet aan behendigheid top
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   20/6/2013, 19:59

Madam is duidelijk helemaal op haar gemak, zoals ze daar ontspannen in haar bananendoosje ligt.
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
lhanss

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   24/6/2013, 20:02

Hahaha, fantastisch!! Wat kunnen ze toch blij zijn met de kleinste dingen! Very Happy
Terug naar boven Go down
http://ilihan.wordpress.com
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   29/6/2013, 10:20

haha, ze ligt er heerlijk ontspannen bij, zo kan Pepper ook liggen, ongegeneerd met zijn zakie bloot.....Joep ook trouwens.
En ook Pepper heeft zo.n goede neus, en toevallig kwam Joep vandaag in Meer en Bos ook met een tennisbal aanzetten, dus ik ging met 2 ballen heen en kwam er met 3 terug!!lol 
Terug naar boven Go down
lhanss

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   29/6/2013, 20:06

Escamp schreef:
En ook Pepper heeft zo.n goede neus, en toevallig kwam Joep vandaag in Meer en Bos ook met een tennisbal aanzetten, dus ik ging met 2 ballen heen en kwam er met 3 terug!!lol 

rofl  Wat leuk Very Happy
Terug naar boven Go down
http://ilihan.wordpress.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ontspanning   

Terug naar boven Go down

Ontspanning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Lakeland foto's & video's-
Ga naar: