Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Escamp

BerichtOnderwerp: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   24/12/2012, 15:16

Allemaal hele fijne dagen en een goed 2013 en tot ziens bij de voorjaarswandeling!!
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   25/12/2012, 13:04

Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   25/12/2012, 13:10

Xmas 2012
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
joep

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   26/12/2012, 11:31

2 ondeugende koppies!
Terug naar boven Go down
Saartje

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   27/12/2012, 16:51

Hebben ze zich ook zo netjes gedragen tijdens het kerstdiner? Saartje heeft vandaag echt bij moeten slapen al die aandacht en gezelligheid.... ze kon haar rust niet vinden tijdens de feestdagen! Ons nichtje van 4 maanden was er ook en Saar heeft zich zo voorbeeldig gedragen!!! Ze lag op een kleed op de grond toen Saar binnen kwam en ze bleef netjes op afstand en snuffelde heel voorzichtig aan haar handjes en voetjes zoveel respect, prachtig om te zien hoe ze dat aanvoelen!!!
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   27/12/2012, 18:12

Ook Simon was met ons mee naar de familie op eerste kerstdag en heeft zich voorbeeldig gedragen, dat wil vooral zeggen nergens tegenaan geplast binnenshuis! Ik moet er wel bij vermelden dat we hem aan de lijn hebben gehouden en dan gaat hij al heel snel naast je stoel liggen of in dit geval in zijn mandje. Dit is ooit een tip geweest van onze fokker en schoot mij ineens weer te binnen.
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   27/12/2012, 19:18

@ Saartje & @Joep

Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   27/12/2012, 20:25

Ook Joep en Pepper hebben zich fantastisch gedragen, beide kerstdagen!!! Zelfs op 2e kerstdag, toen we met zijn allen bij mijn broer waren, en mijn schoonzus regelmatig naar de vogelkooi liep (reuze interresant voor 2 Lakeland terriers) hebben ze heel goed geluisterd als ik dan zei dat ze niety bij de valkparkiet mochten komen! We zijn dus allemaal echt trots op ons mooie stel. En mijn schoonzus moet nu toch wel iets minder bang worden voor honden hopelijk, na een avond met onze lieverds.
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   27/12/2012, 21:44

@ Escamp - ik was duidelijk te vroeg met mijn absolutely fabulous (die ik eigenlijk gemaakt had voor het andere berichtje over Saar over haar staartje in een ander topic, maar die kan ik opeens niet meer vinden lol ). Bij deze is hij ook voor jou en je twee schatten!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013   

Terug naar boven Go down

Allemaal hele fijne kerstdagen en een heel goed 2013
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goede dag allemaal
» Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?
» Hallo Allemaal
» Hallo allemaal
» Hallo allemaal!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Lakeland foto's & video's-
Ga naar: