Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Het Vennenbos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Escamp

BerichtOnderwerp: Het Vennenbos   27/11/2012, 15:45

Hier weer even een paar leukje foto's van onze mannen:

2 poging kerstfoto

Dan maar 1 zo

Wandelend in het bos kwamen we een Airdale tegen

Joep in het groot!

Joep aan het hoogspringen

Spelen in het water

Pepper voor de eerste keer echt gezwommen ofwel net als zijn moeder: HELP, ik verzuip!!!!

En Joep houd het maar net droog. Kortom, jullie zien wel dat we het naar onze zin hebben......

Terug naar boven Go down
Saartje

BerichtOnderwerp: Re: Het Vennenbos   27/11/2012, 17:22

Wat een leuke foto's weer!! Het is wel duidelijk dat jullie genieten!! Saartje heeft nog niet echt gezwommen alhoewel ze heel dicht bij de waterkant naar de eendjes staat te kijken dus wie weet springt/ valt ze er nog eens in!!
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Het Vennenbos   28/11/2012, 18:00

Staan jullie beide erg goed, die oren razz
Terug naar boven Go down
Els

BerichtOnderwerp: Re: Het Vennenbos   28/11/2012, 22:12

Hahah prachtig die oren en zwemfoto's rofl rofl
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Het Vennenbos   29/11/2012, 20:54

Pepper is zelfs vanavond vrijwillig in bad gekomen toen ik er in zat. Hij was zeeeeeeer nieuwsgierig, allebei stonden ze met de pootjes op de rand van het bad, Pepper kefte om opgetild te worden, dus een kontje gegeven en hup: daar zat hij bij mij in bad hahahahahaha, hij vond het echt leuk. Joep wilde ik ook een kontje geven maar die was zo weg........
Dat was dus dikke pret in de badkamer, zeker toen mijn moeder hem voor de helft doorweekt af mocht gaan drogen want dat vond hij minder leuk lol
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Het Vennenbos   29/11/2012, 21:08

Dat doet mij denken aan de dag dat ik Ashop kreeg.
Die kwam met het vliegtuig en alles maar dan ook echt alles op die vlucht was misgegaan.
Dus wat ca. anderhalf uur had moeten duren, heeft een hele dag geduurd en pas 's avonds om 22.00 uur mochten we haar op Schiphol ophalen ipv 's middags om een uurtje of 13.00.
Gevolg: Ashop (zes maandjes oud) had zich helemaal bevuild in de reiskennel en zag er niet uit.
De mensen op Schiphol hadden haar wel wat proberen op te knappen en hadden verse kranten in de varikennel gestopt, maar iedereen hield haar op een veilige afstand.
Geen wonder dus dat toen ik dat ding opende en als eerste persoon echt lief tegen haar was, ze onmiddellijk voor mij koos (is altijd zo gebleven grin ).
Ik heb haar opgepakt en in mijn armen gesloten en zo, stevig tegen me aangedrukt, zijn we met de auto naar huis gegaan (mijn moeder reed).
En bij mijn moeder thuis was een groot bad.
Dus heb ik mijn vieze kleding uitgetrokken en ben samen met Ashop in bad gestapt.
Ze was zo klein dat dat een echt zwembad voor haar was!
Wel dikke pret en ze heeft zwemmen altijd leuk gevonden.

Deze foto is van een paar maanden later - dan zie je pas goed hoe klein ze eigenlijk was!
(Tryfan, de grizzle, was ongeveer zo'n maat als Joep)

Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
Saartje

BerichtOnderwerp: Re: Het Vennenbos   30/11/2012, 12:20

Heerlijk al die waterpret en vooral als ze zich droog gaan rennen lol Tessa ging altijd als een gek door de kamer en schuurde zich droog aan het kleed. Links, rechts, links, rechts rondje enz.
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Het Vennenbos   30/11/2012, 21:09

Een mooi verhaal, van Ashop......en inderdaad, een hond kiest echt voor je. En nu is ze na al die jaren nog steeds bij je!!
En na het badderen is Pepper ook rondjes gaan rennen, om te drogen, een kabaal van jewelste hahahahaha
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het Vennenbos   

Terug naar boven Go down

Het Vennenbos
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Lakeland foto's & video's-
Ga naar: