Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

gevraagd: lakeland volwassen/senior

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
olav beek

BerichtOnderwerp: gevraagd: lakeland volwassen/senior   21/11/2012, 10:11

Ik ben al 45 jaar besmet met het lakeland & welsh terrier virus. Mijn eerste lakelandje kreeg ik van de destijds bekende fokster mevr Vigeveno-Verbunt. Tot voor kort had ik 3 hondjes in huis. Helaas zijn de afgelopen 2 jaar er 2 overleden. Mijn grootste vriend overleed een maand geleden op bijna 18 jarige leeftijd. Ik heb nu alleen nog een welshje van 14 jaar...het is dus knap stil geworden in huis,. Graag zou ik een lakeland of welsh terrier opvangen. Als u van iemand hoort dat hij/zij zijn lakeland of welshje wil aanbieden voor herplaatsing laat mij dat dan svp weten. Bij voorbaat dank.
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: gevraagd: lakeland volwassen/senior   21/11/2012, 17:38

Deze vond ik op marktplaats:

http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/honden-jack-russells-en-terriers/m616533435-herplaatsing-welsh-terrier.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Herplaatsing Welsh Terrier
293 x gezien sinds 14 nov. '12, 17:51

Geslacht : Reu
Ras : Overige rassen
Leeftijd : 3 tot 5 jaar
Beschrijving

Herplaatsing gezocht bij beslist een goede baas/bazin voor onze Welsh terrier Gurbe. Gurbe is nu c.a. 5 1/2 jaar oud(06-03-2007) en is best een heel lieve hond maar door zijn verleden niet echt makkelijk. Gurbe heeft een verhaal. Gurbe kan niet(goed) bij andere huisdieren. Er wordt gecontroleerd waar Gurbe eventueel naar toe gaat. Het dierenasiel houd daar mede toezicht op. Wilt u meer info? Bel of mail gerust.

Edit door Joy:

Ik plaats ff de foto's er bij

Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: gevraagd: lakeland volwassen/senior   21/11/2012, 19:42

En deze zit in een asiel:

Naam: Max

Rasgroep: Terriers
Ras: kruising Lakeland terrier
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: Bruin/grijs

Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Onbekend
Kan bij kleine kinderen: Nee
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan mee in de auto: Ja

Omschrijving:

Dit is onze lieve Max, helaas al heel wat keren eerder bij ons gezeten en nu weer terug gebracht. Ook deze laatste eigenaren hebben ontzettend hun best gedaan voor Max, maar hij bleek ook voor hun een maatje teveel. Ookal is deze kerel nog geen 40 cm hoog, hij heeft een behoorlijk karakter! Met zijn lieve koppie en mooie krullen weet hij iedereen in te pakken. Mee voor een lange wandeling (ook met een heleboel andere honden), en eindeloos knuffelen passen prima in zijn plaatje. Helaas heeft deze knul ook een andere kant, Max is namelijk een hondje die graag zelf alles onder controle houd. Desnoods als hij hiervoor zijn tanden moet gebruiken. Dit gedrag uit zich vooral in huis zodra de deurbel gaat en er bezoek naar binnen wil. Max is daarnaast een ontzettend slim hondje die gauw doorheeft dat hij kan klimmen in de rangorde en dat dan ook niet nalaat. Wij zijn ons ervan bewust dat Max niet het makkelijkste kereltje is en dat we voor hem eigenlijk op zoek zijn naar een speld in een hooiberg. Maar ook hij verdient een eerlijke kans en die willen wij hem heel graag geven! We hopen dat iemand met Max aan de slag wil ( eventueel onder begeleiding van onze gedragstherapeut)en hem, net als wij, nog een kans willen geven. Hij verdient het! Foto volgt zo spoedig mogelijk.

Gegevens van het asiel:

De Hof van Ede
Verlengde.Arnhemseweg.142
6718 SM EDE-GLD

Telefoon: 0318 612 705

Email: dehofvanede@planet.nl

Openingstijden:

Dinsdag t/m vrijdag 13.30 tot 16.30 uur Zaterdag 11.00 tot 16.30 uur
Telefonische bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag 9.00 tot 12.30 en 13.30 tot 16.30
zaterdag 9.00 tot 12.30 en 13.30 tot 16.30 uur
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: gevraagd: lakeland volwassen/senior   

Terug naar boven Go down

gevraagd: lakeland volwassen/senior
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zoals gevraagd, ik stel me even voor....
» Leo Molenaar: 'Ik werd er snel volwassen'
» gewicht vergelijken van ons Ziva :-)
» Vito (senior) geweldig lief (GEPLAATST)
» advies gevraagd!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Herplaatsing-
Ga naar: