Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Ondernemend ventje,,......

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Escamp

BerichtOnderwerp: Ondernemend ventje,,......   17/11/2012, 11:16

Vanmorgen zo'n lekker rustig ochtendje gehad, eerst een beetje uitslapen, dan naar buiten, dan een tukje en dan weer even naar buiten kijken, wat je dus ook heel goed vanuit de slaapkamer kan. Toen ik de slaapkamer weer binnen ging zag ik het volgende tafereel: Pepper was nog net een stapje verder gegaan om goed de boel in de gaten te kunnen houden....Dat wordt in de zomer dus wel opletten als het grote raam open gaat>>>>slaapkamerdeur dicht.

Leuk he!!!!!!

Laatst aangepast door Escamp op 17/11/2012, 16:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Saartje

BerichtOnderwerp: Re: Ondernemend ventje,,......   17/11/2012, 14:32

Als dat maar goed gaat op die kleine vensterbank! Voor niets en niemand bang Smile
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Ondernemend ventje,,......   17/11/2012, 14:58

Nee hoor, dat gaat wel goed, want toen hij eraf wilde ging hij jammeren, en heb ik hem eraf getild.
Maar inderdaad, een echte lakeland terrier en in elk geval in huis voor niets en niemand bang hahahaha
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Ondernemend ventje,,......   17/11/2012, 16:45

Mooi uitkijkplekje voor de Lakelandjes. Maar inderdaad: oppassen als het raam open staat. Want zij zien geen gevaar....

Bij mij is er zo eens, jaaaaaaaaaaren geleden, een kat uit het raam gevallen. Of nou ja, gevallen..... Azrael was uit het raam gestapt en liep over het hele dunne randje aan de buitenkant van het grote slaapkamerraam naar het einde van het raam. Daar kon ik er niet meer bij, want dat raam kon niet open. Toen ik het merkte, stond hij dus al helemaal aan het einde van het randje, en kwam er net achter dat hij daar niet verder kon. En omdraaien ging natuurlijk niet, wat hij wel probeerde. Rolling Eyes Ik zag hem zo naar beneden kieperen. Mijn hart stond stil. Gelukkig kwam hij, letterlijk, op 4 pootjes terecht en had niets bezeerd. Maar dat had ook heel anders kunnen aflopen. Shocked
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
Els

BerichtOnderwerp: Re: Ondernemend ventje,,......   21/11/2012, 21:58

Haha stoer zeg top

Gelukkig is het goed afgelopen Joy , je schrikt je te pletter van zo'n actie Shocked
Terug naar boven Go down
LadyM

BerichtOnderwerp: Re: Ondernemend ventje,,......   22/11/2012, 18:18

haha wat een gezicht, in plaats van een kat op de vensterbank voor het raam, een hond lol grin
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Ondernemend ventje,,......   22/11/2012, 19:27

Els schreef:
Haha stoer zeg top

Gelukkig is het goed afgelopen Joy , je schrikt je te pletter van zo'n actie Shocked

Ja, mijn hart stond stil. Echt. Maar Azrael keek verbaasd omhoog, zei een keer heel hard 'miaaaauuuuwwwwwww' en liep gewoon weer verder. No
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Ondernemend ventje,,......   23/11/2012, 00:57

Hoeveel levens heeft een poes ook alweer???
Zal voor Lakies niet zo snel gelden denk ik.......
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ondernemend ventje,,......   

Terug naar boven Go down

Ondernemend ventje,,......
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Lakeland foto's & video's-
Ga naar: