Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Madam Medlar en Baco

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Els

BerichtOnderwerp: Madam Medlar en Baco    7/8/2012, 21:40

Medlar is nu Madam, ik noemde haar zo vaak Madam dat ze nu zo heet, en ze luistert er ook nog eens heel goed naar Smile

Zwemmen, springen vanaf de kant durft ze nog niet maar dat komt nog wel, ze vind het water heel leuk

Kom hierr top

En Bacootje

Saampjes hehe

Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    7/8/2012, 21:56

Ik vind die saampjes foto's zo leuk. Echt háár Baak Wink

En de waterfoto's - sja dat is dus waarom ik haar wilde plaatsen. Zij kan goed los en luistert dan perfect. Zo komt ze echt tot haar recht!
Ze ziet er echt gelukkig uit.
Dank je!
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
Els

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    7/8/2012, 22:18

Ja het is een leuk stel, het samen gaat heel goed er word heel af en toe gespeeld, maar het is net of ze al jaren bij elkaar wonen, er is helemaal geen spanning onderling en dat is helemaal geweldig. top

Het gaat ook goed, ik ben helemaal gelukkig met haar we beginnen elkaar ook wat meer te kennen en rust erin brengen is heel moeilijk voor haar, maar dat gaat steeds beter, ze vertrouwt nog steeds een beetje op haar donkere oogjes en dat ik daarvoor smelt en dan haar zin geef, maar langzaamaan weet ze steeds meer dat ik daar niet in trap rofl

Het is een heerlijke hondje Wink
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    8/8/2012, 18:46

Wat fijn dat het zo goed gaat met Medlar / Madam. Ze is toch ook een beetje 'mijn' hondje, want na een logeerpartijtje bij mij is ze altijd wel een beetje boel speciaal gebleven voor me. Dus ik ben helemaal blij dat het zo goed gaat met haar bij jou, en ook zo goed samen met haar grote harige reus. Die ze zo te zien al aardig om haar pootje wikkelt.
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
Els

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    8/8/2012, 20:50

Dank je wel Joy, ik ben ook heel erg blij met Madam, nou ze laat Baco heel erg met rust, vanavond wilde Baco weer spelen maar nu vond ze het niet eng of zo, maar ze speelt niet mee, maar ik heb geduld en ik ben gewoon al zo blij dat het helemaal ontspannen gaat allemaal. Wink
Terug naar boven Go down
Sonja

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    9/8/2012, 19:34

Hallo Els,

Wat fijn dat het goed gaat met Baco en Medlar (nu genoemd madam).

Wat mij wel in verwarring brengt, is dat ik op het hondenforum (2007 ) precies dezelfde foto tegenkom van Baco en Medlar(toen ook Madam genoemd) als de foto die je nu (2012) laat zien van Baco en Medlar.

Medlar en Baco 12-7-2012/ Madam en Baco 30-07-2007 by sonjavanhijfte, on Flickr
Terug naar boven Go down
Els

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    9/8/2012, 21:12

Sonja schreef:
Hallo Els,

Wat fijn dat het goed gaat met Baco en Medlar (nu genoemd madam).

Wat mij wel in verwarring brengt, is dat ik op het hondenforum (2007 ) precies dezelfde foto tegenkom van Baco en Medlar(toen ook Madam genoemd) als de foto die je nu (2012) laat zien van Baco en Medlar.

Medlar en Baco 12-7-2012/ Madam en Baco 30-07-2007 by sonjavanhijfte, on Flickr

Dank je Sonja

Dat kan kloppen Sonja, als je je onderschrift veranderd op het hondenforum , veranderd die bij al je berichten, dus ook van jaren geleden, Baco en Medlar staan dus ook bij oude berichten Smile
Terug naar boven Go down
Escamp

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    15/8/2012, 02:28

Wat een geweldige foto's en wat zien ze er allebei goed uit!! Net wat The Burrows zegt: Madam Medlar maakt echt een gelukkige indruk. Ik ben benieuwd of haar zoon Pepper net zo'n waterrat gaat worden.........
Terug naar boven Go down
Els

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    15/8/2012, 21:59

Escamp schreef:
Wat een geweldige foto's en wat zien ze er allebei goed uit!! Net wat The Burrows zegt: Madam Medlar maakt echt een gelukkige indruk. Ik ben benieuwd of haar zoon Pepper net zo'n waterrat gaat worden.........

Dank je wel, het gaat ook super top
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Madam Medlar en Baco    

Terug naar boven Go down

Madam Medlar en Baco
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Lakeland foto's & video's-
Ga naar: