Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Stonecrop & Sage [geplaatst]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Stonecrop & Sage [geplaatst]   6/5/2012, 17:51

Medlar's pups zijn er Smile

Eén reutje en één teefje.
De mensen die op mijn wachtlijstje stonden voor een reutje bleken een paar weekjes geleden een welshterrier aangeschaft te hebben, dus hij is nog beschikbaar.
Ik krijg dit keer de volle kans om mijn superpuptraining toe te passen en ik heb toevallig van de week Buck gezien (een pup uit het vorige nest). Wat is dat een superleuk mannetje geworden. Mooi compact, niet te groot en vooral heel lief, echt bijzonder lief. Dus het ziet er allemaal veelbelovend uit!

Het is wel wat stil van mijn kant - normaal heb ik al overal foto's en updates geplaatst en nu lijk ik wel nergens toe te komen.
Maar eerlijk is eerlijk: ik vind het gewoon veel te leuk om lekker met de honden op stap te gaan. Hazle en Malice zijn nog in de opgroeifase en daar besteed ik liever mijn tijd aan dan achter een camera te hangen of op de pc te zitten rommelen.
Sinds kort is er ook nog het papierwerk van het secretariaat bij gekomen met een continue stroom mail (met bijlages) van de Raad van Beheer en de NTU. Best belangrijk om dat goed door te nemen en vat te krijgen op de veranderingen die de RvB van plan is.
Daarnaast steek ik veel tijd in de pups en dan is er natuurlijk ook nog mijn werk grin

O en ik heb een stapel boeken aangeschaft, waaronder een aantal van Cesar Millan en Jan Fennell
(en wat Griekse teksten, maar ik denk niet dat dat jullie interesseert lol lol lol ).

Laatst aangepast door The Burrows op 24/6/2012, 07:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
joep

BerichtOnderwerp: Re: Stonecrop & Sage [geplaatst]   6/5/2012, 19:04

"O en ik heb een stapel boeken aangeschaft, waaronder een aantal van Cesar Millan en Jan Fennell"

Leuk en veel leesplezier!
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Stonecrop & Sage [geplaatst]   9/5/2012, 06:27

Nou, dingen lopen wat anders dan verwacht ...
De mensen die het teefje zouden nemen blijken al een afspraak te hebben voor een andere pup.
Dus ook Sage staat nog ter beschikking grin
Terug naar boven Go down
joep

BerichtOnderwerp: Re: Stonecrop & Sage [geplaatst]   9/5/2012, 15:56

Heel verleidelijk maar wij hebben onze handen vol genoeg aan Simon Wink
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Stonecrop & Sage [geplaatst]   9/5/2012, 18:24

Ha verstandig Smile
Ik moet mezelf ook steeds aanpakken ...
Omdat ik fok is voor mij een teefje altijd interessant, maar wat dat betreft kan ik me nog aardig inhouden dit keer.
Weliswaar heb ik straks maar één zwart teefje om mee te fokken, nl. Malice, en al lijkt niemand anders zwart te willen ik vind dat nou toch echt de mooiste kleur grin
Maar ik heb Malice en Hazle om op te voeden (of nou ja, mn. Malice. Hazle doet het echt erg goed, terwijl Malice nu net echt in de pubertijd komt.) en dan is nog een teefje erbij met zo weinig leeftijdsverschil ertussen een risico. En net als haar moeder Medlar heeft Sage een wit befje en een flinke witte borstvlek, wat vanuit een fokkersoogpunt ongewenst is. Dus ik heb me er vrij makkelijk bij neergelegd dat dit teefje niet voor mij weggelegd is. Hoe schattig en leuk ze ook is.

Maar waar ik niet op gerekend had was dat ik totaal val voor het reutje.
Vorige week heb ik zijn broertje van het vorige nest gezien en die is bijzonder leuk geworden.
Een hele mooie compacte bouw, bijzonder lenig, mooi hoofdje en vooral ontzettend lief, echt ontzettend lief.

En nee, ik ga hem niet houden, ik moet verstandig zijn.
Als ik een reu houd, kan ik veel beter een reutje van elders aanschaffen als partner voor mijn meiden.
Maar het wordt wel verdraaid moeilijk als je zo'n mooi en schattig pupje in handen hebt ...

Nou ja, voorlopig kan ik nog heerlijk van ze genieten en ik ga gewoon op zoek naar lieve mensen die het leuk vinden om contact te blijven houden.
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Stonecrop & Sage [geplaatst]   24/5/2012, 19:35

In dit topic staat een update met foto's en videootjes.
Terug naar boven Go down
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Stonecrop & Sage [geplaatst]   24/6/2012, 07:03

Ook Sage is geplaatst. En ik heb het gevoel dat het hele leuke mensen zijn waar ze heen gaat. Very Happy

Maar nog maar een weekje en dan worden ze al opgehaald.
Ik zal de kleutertjes missen Sad
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stonecrop & Sage [geplaatst]   

Terug naar boven Go down

Stonecrop & Sage [geplaatst]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Balou.(GEPLAATST)