Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Herplaatsing Lakelandteefje [Geplaatst]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
y.janssen

BerichtOnderwerp: Herplaatsing Lakelandteefje [Geplaatst]   7/1/2012, 11:42

Hoi ,
wij zijn fam Janssen uit Venlo, wij hebben al jaren lakelandterriers in ons gezin maar ook twee airedaleterriers.
Nu is het zo dat we hebben besloten om voor het lakelandteefje en nieuw blijfend thuis te zoeken omdat het steeds vaker voorkomt dat er onrust in de roedel is .
Ze kan nogal dominant naar de andere honden zijn en al helemaal als ze loops moeten worden en de dierenarts raad steriliseren af. Verder is het een schat van een hond die iets wat verwend is maar wel op een leuke manier. Ze laat zich door de kinderen rondrijden in de buggy en poppenkleedjes aantrekken,ze kan alleen thuis zijn zonder te slopen.
Het enige nadeel is dat ze blaft naar andere honden als ze aan de riem zit en ze trekt aan haar riem,verder kan ze niet met katten. Wij denken dat ze beter af is in een gezin waar ze alleen is of met honden van haar eigen ras want wij hebben het vermoeden dat de grote airedales geen partij voor haar zijn. Weten jullie een warm blijvend nest voor haar of hebben jullie ervaring met hetzelfde probleem. We willen het beste voor haar.

gr Yvonne
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Herplaatsing Lakelandteefje [Geplaatst]   7/1/2012, 16:44

Mijn persoonlijike omstandigheden staan het me helaas niet toe om er nu een hondje bij te nemen. Anders had ik haar graag in huis genomen.

Maar misschien kun je voor andere mensen met interesse iets meer informatie geven? Hoe oud is het hondje? Bij welke fokker komt ze vandaan? Hebben jullie ook een foto van haar?
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Herplaatsing Lakelandteefje [Geplaatst]   7/1/2012, 16:59

Ha Yvonne,

Dus Catootje is nog steeds bij jullie? En je wilt haar nog steeds plaatsen?
Het is een mooi en leuk hondje, dus ik ben verbaasd dat je nog steeds niemand voor haar hebt gevonden.

Zoals Joy aangeeft willen we graag wat meer info.
Als ze ouder dan 5 is weet ik wellicht iemand voor haar die een ouder teefje zoekt.
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
y.janssen

BerichtOnderwerp: meer gegevens van Catootje   7/1/2012, 17:17

Ik weet niet of mijn vorige reactie is aangekomen want ik zie hem niet terug.
Catootje is inderdaad nog steeds bij ons we hebben haar eerder willen plaatsen maar het viel ons zeer zwaar en nog.Soms moet je dan ook je eigen gevoel aan de kant zetten om de juiste beslissing te nemen om voor het hondje de beste keuze te maken. Catootje is van 6 juni 2007 dus nu dik 4 jaar.
Het is een red grizzle teefje wat graag geknuffeld wordt en het liefst in bed kruipt om je gezeldschap te houden.
Cato is bji ons geboren,haar vader kwam van Margot Pallas en haar moeder uit Sweden.We zijn gek van haar alleen is het niet fijn als er strijd is huis komt door de wisselde hormonen van haar en voor haar is dit natuurlijk niet zo fijn.Als sterilisatie een oplossing zou zijn dan zou het probleem opgelost zijn maar het kan ook de problemen verergeren er is niemand die dit kan voorspellen.Wij hopen echt dat er iemand is die haar een goed leven kan bieden want dat is ook wat we voor haar zoeken
Terug naar boven Go down
*joy*
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Herplaatsing Lakelandteefje [Geplaatst]   7/1/2012, 17:58

y.janssen schreef:
Ik weet niet of mijn vorige reactie is aangekomen want ik zie hem niet terug.
Catootje is inderdaad nog steeds bij ons we hebben haar eerder willen plaatsen maar het viel ons zeer zwaar en nog.Soms moet je dan ook je eigen gevoel aan de kant zetten om de juiste beslissing te nemen om voor het hondje de beste keuze te maken. Catootje is van 6 juni 2007 dus nu dik 4 jaar.
Het is een red grizzle teefje wat graag geknuffeld wordt en het liefst in bed kruipt om je gezeldschap te houden.
Cato is bji ons geboren,haar vader kwam van Margot Pallas en haar moeder uit Sweden.We zijn gek van haar alleen is het niet fijn als er strijd is huis komt door de wisselde hormonen van haar en voor haar is dit natuurlijk niet zo fijn.Als sterilisatie een oplossing zou zijn dan zou het probleem opgelost zijn maar het kan ook de problemen verergeren er is niemand die dit kan voorspellen.Wij hopen echt dat er iemand is die haar een goed leven kan bieden want dat is ook wat we voor haar zoeken

Ik weet niet wat er mis is gegaan, maar een eerdere reactie is inderdaad niet op het forum terecht gekomen.

Catootje klinkt als een gezellig hondje. Er is vast wel iemand die graag een wat ouder teefje een goed huis wil bieden.
Zijn de airedales die jullie ook hebben ook teefjes? Met andere woorden: misschien kan Catootje wel goed opschieten met een andere hond in huis, mits het een reu is?
Terug naar boven Go down
http://muppetbailey.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Herplaatsing Lakelandteefje [Geplaatst]   

Terug naar boven Go down

Herplaatsing Lakelandteefje [Geplaatst]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Engelse stafford teefje zoekt een warme mand (GEPLAATST )
» op wat letten bij adoptie/herplaatsing?
» Herplaatsing Lola
» Diesel zoekt een nieuw baasje! (GEPLAATST )
» Herplaatsing: Lief baasje gezocht.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Herplaatsing-
Ga naar: