Nederlands Lakeland Terrier Forum

Hét forum voor liefhebbers van de Lakeland Terrier.

IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Lars, Hamble & Malice 7 weken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Lars, Hamble & Malice 7 weken   6/9/2011, 10:25

Mijn hummeltjes worden al groot! Ze groeien zo hard, nog maar even en de mannekes vertrekken. Ik zal ze enorm gaan missen.
Mijn moeder zegt altijd van ieder nest 'nou volgens mij is dit nest nog leuker dan dat van de vorige keer'. Ik moet daar altijd om lachen - ieder nest is gewoon enorm leuk op het moment dat het er is.
Maar dit keer geloof ik dat ze gelijk heeft. Ik ben op alle drie even gek en het is maar goed dat Hamble en Lars al besproken zijn en dat dat leuke mensen zijn, want anders zou de verleiding voor mij veel te groot zijn!

Een paar redenen waarom ik zo gelukkig ben met dit nestje:
ze lijken alle drie erg in gedrag op Frogbit op die leeftijd en Frogbit is mijn ideaal.
Ze zijn dapper, spelen erg vriendelijk met elkaar (op af en toe aan elkaars staart trekken na LOL), ze zijn erg stil en ze zijn enorm mensgericht.
Dat laaste komt natuurlijk ook omdat ik surrogaatmoeder ben geweest toen Frogbit te weinig melk had en ze daarom hun liefde voor mensen eerder ontwikkeld hebben dan de meeste puppen. Ze weten alle drie hun naam al en ook luisteren ze al naar de dingen die ik zeg. Ze komen wanneer ik roep of kijken in ieder geval op.
Als ze 's nachts in het rennetje slapen en ik loop even naar toilet dan staan ze paraat om naar buiten te gaan, maar als ik dan zeg, nee ga nog even slapen, dan zakken ze alle drie weer terug op het matje en slapen keurig verder.

Ik heb weer wat filmpjes gemaakt en er dit keer het geluid bij gelaten.
Het knarst af en toe wat en je hoort de buren kletsen en rommelen, maar Hamble was zooooo schattig bezig in het tweede filmpje, dat wilde ik jullie niet onthouden.
En speciaal voor Sonja, die zo gecharmeerd was van de totale stilte bij het spelen en eten van Frogbit's vorige nest ook nog maar een paar filmpjes daarvan.
Enjoy!

Spelen in de slaapkamer met Frogbit en de eerste keer buffelhuidjes!

Buiten spelen met Scott en Hazle, terwijl Frogbit op de rode stoel een oogje in het zeil houdt.

En tot slot: etenstijd grin
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl
The Burrows
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Lars, Hamble & Malice 7 weken   6/9/2011, 19:37

En bijna vergeten: ik ben ook begonnen met de halsbandtraining.
Gisteren hebben ze voor het eerst een halsbandje om gehad en ze vonden het maar de gewoonste zaak van de wereld.
Het enige waar ze wel protest op hadden was dat ze dachten leuk met Hazle te mogen spelen en ik hield ze veiligheidshalve in het rennetje.
Soms raakt een pup namelijk in paniek of gaat idioot rondjes rennen.
Hazle is pas zes maanden, dus die zou dan niet verantwoord reageren, maar er als een gek achteraan gaan jagen.
Mijn voorzichtigheid bleek echter totaal niet nodig - ze deden het prima grin

(let niet op mijn gebabbel lol )
Terug naar boven Go down
http://thesoundingburrows.nl

Lars, Hamble & Malice 7 weken
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gewicht vergelijken van ons Ziva :-)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederlands Lakeland Terrier Forum :: De Lakeland Terrier :: Lakeland foto's & video's-
Ga naar: