De twee manneskes zijn inmiddels naar hun nieuwe thuis vertrokken en de eerste berichten zijn dat ze het heel goed doen.
Het zijn twee leuke gezinnen en het ziet ernaaruit dat beide het heel erg leuk gaan krijgen.
Van eentje heb ik al wat foto's toegestuurd gekregen, waaronder deze:
Schattig he?
Zelf heb ik Malice gehouden en dat is zo'n schatje!
Ze speelt heel leuk met Hazle en Scott. Hazle is af en toe wat wild, maar Scott heeft een zwakke plek voor Malice en die corrigeert Hazle dan.
Met als voordeel dat Hazle daardoor veel vaker met Malice mag spelen dan ik anders aan zou durven.
En hoe meer ze met elkaar spelen, des te liever wordt Hazle.
Ik ben echt verbaasd over wat de puppen allemaal bij haar mochten. Soms leek zij wel de moeder!
Malice is wel heel anders van karakter dan Hazle.
Ze had in een uurtje of twee door dat ik er niet van gediend ben dat ze tijdens het spelen wild in mijn handen bijt.
Dat is iets waar ik al zo'n vier maanden dagelijks mee bezig ben bij Hazle, maar daar wil het muntje niet vallen, hoor!
Hazle wordt een fantastische hond (ze is al een fantastische meid, maar wel met streken LOL) op voorwaarde dat ik er heel wat tijd in steek.
Geen probleem - die tijd maak ik er dan ook voor, want ze is het meer dan waard.
Maar ik ben wel heel erg blij dat Malice een stuk hanteerbaarder is.
Twee of meer Hazles in huis is goed om overspannen te raken, vrees ik zo ...
Nog wat Malice foto's ...
De rode stoel gaat trouwens morgen weg. Het schuimplastic puilt er opeens uit aan de hoek en dat vind ik te gevaarlijk voor de hondjes (Malice had het gelijk al door en Hazle kwam trouw helpen).
Nu ben ik op zoek naar een of twee afgedankte leren stoelen waar je wel nog veilig op kunt zitten (dat kon bij de rode niet), maar die er verder best erg afgesleten uit mogen zien, voor onder het afdak als speelplek voor de honden en waar ik ook af en toe op kan zitten om naar de capriolen van het grut te kijken
(ik zal mijn eigen advies nemen en dat ook even in een ander topic zetten

)